Inschrijfformulier vrijwilligers

Dit jaar gaan we op reis naar het Wilde Westen in de week van 24 t/m 28 juli!
Wat fijn dat jij dit jaar wilt komen helpen met de zeskamp, het bouwen van hutten en spellen spelen!

Zet vast in je agenda dat we op 12 mei en 14 juli een vrijwilligersbijeenkomst hebben, hier krijg je meer uitleg over het programma en andere zaken die geregeld moeten worden.

Mocht er iets ernstigs gebeuren (waar we niet op hopen natuurlijk!), wie kunnen we dan het beste bellen?
Zijn er dingen die we moeten weten?
Naast het insturen van dit inschrijfformulier, maken een kennismakingsgesprek (alleen voor nieuwe vrijwilligers) en het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), tevens deel uit van je aanmelding als vrijwilliger.
Na je inschrijving krijg je van Justis een mail met een link om een VOG (verklaring omtrent gedrag) aan te vragen. Let op: hier zit een geldigheidsdatum en verwerkingstijd op, dus wacht hier niet te lang mee. Dit geldt voor alle vrijwilligers (en hulpouders) die 16 jaar of ouder zijn.
Lees onze privacyverklaring (opent in nieuw venster) en de gedragscode (links openen in nieuw venster)
Lees onze algemene voorwaarden (opent in nieuw venster)