Programmabrief 2023

Kindervakantieweek maandag 24 t/m vrijdag 28 juli 2023

Maandag “Linke spelen”                                               9.30u-12.00u & 13.30u-15.30u
We maken vandaag kennis met Linke Leen en Ruige Rita. Waar kunnen wij deze twee cowgirls mee helpen? Ook gaan we kennismaken met iedereen uit het groepje. Welke vriendjes en vriendinnetjes zitten in je groepje? Wie is de leiding van je groepje? Wie ken je nog niet? Als je niet iedereen kent, is dat geen enkel probleem. We beginnen maandag altijd met kennismakingsspelletjes. Daarna gaan we de rest van deze dag aan de slag met een zeskamp.

Dinsdag “Westerndorp”                                                9.30u-12.00u & 13.30u-15.30u
Vandaag mogen we dan eindelijk gaan bouwen. Samen met je groepje ga je de mooiste, grootste en sterkste hut bouwen van het "Westerndorp". Hier heb je de hele dag voor. Als er wordt omgeroepen dat je hout mag halen, ga je met heel je groepje hout halen, dit is altijd onder leiding van een groepsleiding.

LET OP! Doe vanaf dinsdag stevige schoenen aan en vergeet je hamer niet!

Woensdag “Ruige kleuren”                                           9.30u-12.00u & 13.30u-15.30u
De ochtend zetten we de puntjes op de “i” van onze allermooiste hut. Ook nu heb je weer een hamer nodig. In de middag trek je oude kleren aan en geven we ons Westerndorp een kleurtje. Ook gaan we samen op de foto!

Donderdag “De saloon is geopend”                                       9.30u-12.00u & 13.30u-15.30u
In de ochtend mag je iedereen meebrengen om naar jouw saloon te komen kijken. Tijdens de kijkochtend is er een kopje koffie of thee aanwezig. In de middag ga je met je groepje op zoek naar het verhaal achter Linke Leen en Ruige Rita.

Vrijdag “Wilde activiteiten”                                                                        9.30u-15.00u
We gaan op weg naar het bos! Als we terugkomen uit het bos gaan we met alle groepjes picknicken! Je hoeft vandaag dus niet thuis te eten. Na het eten komen we erachter of jij ook een echte cowboy of -girl kan worden! Aan het einde van de dag mag iedereen komen kijken en luisteren naar het KVW lied van dit jaar. Lukt het Linke Leen en Ruige Rita om op vakantie te gaan? Daarna zwaaien we jullie uit, tot volgend jaar!

Het programma kan iets

afwijken vanwege het weer.