Kinderen/deelnemers

Wij zijn hard aan het werk met de voorbereidingen van de kindervakantieweek 2024. Mocht je een reminder willen voor de opening van de inschrijvingen kun je je via deze link aanmelden voor de community op Whatsapp. Geen zorgen, andere leden van de groep kunnen je naam en telefoonnummer niet zien. Gedurende de week zullen we de nieuwsbrieven via dit kanaal sturen en mochten er aan het eind van de week nog jassen/hamers/etc. blijven liggen worden deze ook hierin verstuurd. Via deze link kun je je aanmelden voor de groep.

Vrijwilligers

Op dit moment is het nog niet mogelijk jezelf aan te melden als vrijwilliger voor KVW 2024, we zijn hier hard mee aan de slag. Wel kun je je alvast aanmelden voor de Whatsappgroep als je daar nog geen lid van bent via deze link. Via deze groep krijg je updates over van alles, ook kun je jezelf toevoegen aan de kletsgroep/senioren groep of een werkgroep waar je graag je steentje aan bij zou willen dragen.

Vergeet niet je Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen, hier krijg je binnen een week een mail over van Justis als je je hebt aangemeld. Daarna heb je 30 dagen om je VOG af te ronden en duurt het 1 tot 4 weken tot je VOG thuis bij je bezorgd wordt. Laat de originele VOG zien aan de aanvrager, hij/zij registreert je VOG. Na het registreren dien je je VOG zelf te bewaren. Zie onderstaand document voor de uitgebreide uitleg over het aanvragen van je VOG.

Vanaf vorig jaar mogen ook kinderen van 13 zich inschrijven als vrijwilliger, we gaan dan samen op zoek naar taken die bij jou passen.

Downloads: